ARALIK AYI VİRAL VİDEOLARINA TEPKİ!

  • Tarixində dərc edildi Ay əvvəl

    TepkiKolik

    Müddəti: 13:20

    Kanal Sahibi: Burak Tatlıcı
    buraktatlici
    Bu bölümde tepki veren kişiler:
    Burak Topel - 29 yaşında
    buraktopel
    www.twitch.tv/butotv
    Anıl Kaya - 29 yaşında
    anillkkaya
    www.twitch.tv/looptrip
    Orhan Erdinç - 29 yaşında
    orhanburakerdinc
    Can Karako - 29 yaşında
    can_karako
    Yaren Kılıç - 22 yaşında
    kilicyarenn
    ----------------------
    İşbirlikleri için: tepkikolik@creatorstation.com
    Twitch Kanalımız: www.twitch.tv/dasquad
    Instagram Hesabımız: tepkikolik
    Tepki verilmesini istediğiniz videoları, oyunları, yemekleri ve eşyaları yorumlara yazabilirsiniz:)

Mehmet Ceylan
Mehmet Ceylan

10:30 çok yanlış bir önerme teknoloji ile daha fazla iş olanağı açılıyor örneğin sallıyorum teknoloji yokken 100 tane meslek varsa şimdi teknoloji sayesinde o 100 meslek bitmiştir 1000 tane yeni meslek ortaya çıkmıştır

Gün əvvəl
Meylis Janadow
Meylis Janadow

Yaren sen çok tatlisin kız

2 gün əvvəl
Sweetie Dreams
Sweetie Dreams

09:40 Twerk atan robot.

4 gün əvvəl
Erhan Solak
Erhan Solak

Ama İlber Ortaylı açıklama yaptı lütfen açıklamasını okuyun

7 gün əvvəl
Kerem Özyiğit
Kerem Özyiğit

arkadaş benim internet yaren ekrana çıktığında gidiyor diyerlerinde hiç gitmiyor

8 gün əvvəl
Melisa Çınar
Melisa Çınar

Bu anılın kafasındaki bant nedir ya

12 gün əvvəl
Moon
Moon

Kahverengi montu nereden aldın

15 gün əvvəl
Hasan Yücel Özçelik
Hasan Yücel Özçelik

Burak olmasa daha kaliteli bolumler olur

18 gün əvvəl
G23l Alzheimer
G23l Alzheimer

Şu köpeye çok güldüm ya🤣🤣

19 gün əvvəl
Kanal
Kanal

Tepkikolik in en iyi videolarından biri niye az izlenmiş🤧🤐😤😠😡😭

21 gün əvvəl
Çağla Gümrükçü
Çağla Gümrükçü

Anıl fav karakterim yemin ederim ya bayılıyorum bu adama

21 gün əvvəl
ahmet şenkaya
ahmet şenkaya

köpüş hızlı çıktı

23 gün əvvəl
Ümmühan Demir
Ümmühan Demir

Yiğit can iç kısmı çok iyiydi , külcırıl?

25 gün əvvəl
plüton lestrange
plüton lestrange

Orhanın fanıyım

26 gün əvvəl
Enes Sungur
Enes Sungur

7:25 Yiğit Can iç değilmi?

29 gün əvvəl
Ahmet Demir
Ahmet Demir

o sondaki robotların ortadaki sarı köpek gibi olanı 75 bin dolara satılıyor parası olan alsın jkfldjshlgkglşsdjgşdsf

29 gün əvvəl
Zeinat Xiyalova
Zeinat Xiyalova

8:00 adamın yerine utandim

Ay əvvəl
Hamza Özdemir
Hamza Özdemir

lan bu adam ların hiçbir şeyden haberleri yok

Ay əvvəl
Hübele 7
Hübele 7

+18 4:39 dan 5:01 +18

Ay əvvəl
Yasin Balcı
Yasin Balcı

Bisikletli olan arkadaş gezgin yotuber Yiğitcan iç arkadaş.... 🤣 kendiside sinoplu zaten 🤣 gece gece ne güldüm yaa

Ay əvvəl
Gumleims __
Gumleims __

Bu videoyu çekmek için ne feda ettin? -Burki: Ayıcığımın namusunu

Ay əvvəl
Samet Aziz Bilgen
Samet Aziz Bilgen

siz neden maşallah dedği için adamı suçluyosunuz.hep bel altı düşünüyorsunuz.belki de adam konuştukları diyalogdan ötürü fikirlerini ve görüşlerini beğenmiş olabilir. bundan dolayı demiş olabilir. biraz çok yönlü yaklaşın lütfen.

Ay əvvəl
Taegguk's Lucie
Taegguk's Lucie

Dünyanin en yakışıklı 100 erkek listrsine tepki çekin

Ay əvvəl
Okan Mete Çoluk
Okan Mete Çoluk

Anıl'ın Anadolu Rock albümü ne zaman çıkacakmış? 😃😃

Ay əvvəl
Tülay Becer
Tülay Becer

Geçen yıl Tepkikoliktekilerin 2020 yılı için dileklerini bir kağıda yazmalarını istemiştiniz. Bu yıl onları açıp dileklerinin gerçekleşip gerçekleşmediği ile ilgili bir video çekecektiniz. Yazılanları okudunuz mu?

Ay əvvəl
Narfi
Narfi

Evdeki mikrodalgalı sobam tarafından öldürülme ihtimalim her yıl daha çok artıyor

Ay əvvəl
Kaan Göktürk
Kaan Göktürk

ilber ortaylı bence şuna bak maşallah ne güzel bilgili diyecekti

Ay əvvəl
Firuze Deniz Pala
Firuze Deniz Pala

nobody: Yorumların %98'i:NOBODY DEMEYİN?!?!?!?!

Ay əvvəl
Angry Gril
Angry Gril

baskası yapınca tacızci ılber ortaylı oldugu ucın begenmis

Ay əvvəl
İCHCHAM İyilik Meleyim
İCHCHAM İyilik Meleyim

Herkese tepki cekiyorsunuz ama nedense Amir Khana cekmiyorsunuz Neden? Hindli diyemi? Amerikali degil diyemi? Hollywooddan degil diyemi? O adam varya kral. Hollywooddaki butun oyuncular toplansa onun tozu olamaz. Oda insan onada cekseniz nolur yani. Yaaa nolurr cekin yaa. Bu dunyaya bidaha onun gibi biri gelmez haberiniz olsun. O hem iyi hem yetenekli hem komik. En onemliside İNSAN. Onun yaptigi filimlerin cogu cocuklar ve kadinlarla alakadar onlarin hakkiyla alakadar. Adam hani musliman olmasa neyse adam Muslimanda. Bu arada adamin bi cumlesini buraya birakiyorum belki utanirsiniz Xristiyanlarin kitabi olan İncilin ilk emri "Sev" Yahudilerim kitabi olan Tevratin ilk emri "Yasat" Muslimanlarin kitabi Kurani-Kerimin ilk emriyse oku Xristiyan sevmedi Yahudi yasatmadi Muslimanlarsa okumuyor😞😞 Lutfen bu yorumu sizde paylasin😣

Ay əvvəl
Keşf-i Alem
Keşf-i Alem

Sarhoşlu video en güzeliydi .

Ay əvvəl
Ceren Ceren
Ceren Ceren

Türk televizyon programlarındaki komik sahnelere tepki çekebilir misinizz🌻

Ay əvvəl
Zeynep Nur Mutlu
Zeynep Nur Mutlu

Neden amca? Çok mu sıkıldın bu düzenden? Peki, neden atık cam kutusu? Onun ne suçu var? Bu amcayı dinleyin bakın! Güçlü düşünceleri var!

Ay əvvəl
Zeynep Nur Mutlu
Zeynep Nur Mutlu

Şu an Canlı canlı CRİNGE izledik! Burki, oyuncağını temizlesen iyi olabilir...

Ay əvvəl
Baran
Baran

Robotlar sıkıntı

Ay əvvəl
Beyza Doğan
Beyza Doğan

Anıl kaya çok azcık bak birazcık tilt ediyor

Ay əvvəl
GAMER 'S
GAMER 'S

Aslı Sümen gelsin eski videolardan izledim

Ay əvvəl
Gökalp Yılmaz
Gökalp Yılmaz

4:41 hahah yapistirdi

Ay əvvəl
Utku Biratli
Utku Biratli

Abi İlber Ortaylı dediği kelimenin yanlış anlaşıldığını neden maşallah dediğini açıklamıştı. Lütfen böyle videolar paylaşırken araştırma yap paylaşmadan önce. Öncesi sonrası var mı diye.

Ay əvvəl
Cemre Birsel Sarıçam
Cemre Birsel Sarıçam

Orhaaan Orhan bayılıyorum su herife

Ay əvvəl
Muhammet Ali
Muhammet Ali

Bunuda daha önceden izlememiş gibi yaparak izlemeleri .d

Ay əvvəl
Özge Turan
Özge Turan

Dizilere tepki yapın :)

Ay əvvəl
Yusif Qara
Yusif Qara

2:53 aşırı tepki veriyo. Güzel kadından etkilenmiş . Maşşalah falan da yaşına uygun. Öff ne karı bemi demiş sanki)

Ay əvvəl
BUSRA ZEKERIEOGLOY
BUSRA ZEKERIEOGLOY

Anıl’ın saç bandı çok kötü

Ay əvvəl
Heavenly
Heavenly

drivers license a tepki verseniz keske

Ay əvvəl
Oğuzhan Yıldız
Oğuzhan Yıldız

Abi onlar animasyon

Ay əvvəl
Ahmet Fatih Yıldırım
Ahmet Fatih Yıldırım

04:35 afferin olumm

Ay əvvəl
ROHAT BERİTAN BOZKURT
ROHAT BERİTAN BOZKURT

RÖPORTAJ ADAM TEPKİSİ İSTEYENLER +1 LEYİN

Ay əvvəl
Rukiye İren
Rukiye İren

10.25 yav gerek yok teknolojiye

Ay əvvəl
Burak Bey
Burak Bey

Kızlar, Orhan'la tavrımız, duruşumuz, kafa yapımız nerdeyse tamamen aynı. Bazen orada oturanın kendim olduğunu bile düşündüğüm oluyor. GHüzEl QızlAr EqlesiN

Ay əvvəl
Rümeysa yldr
Rümeysa yldr

bunun gerçek olduğuna inanmak zor gerçekten

Ay əvvəl
Rümeysa yldr
Rümeysa yldr

olum Orhan aynı Hikmet anıl Öztekine benziyor wjsjaj

Ay əvvəl
Rümeysa yldr
Rümeysa yldr

Azrail fake atmış sjsjks

Ay əvvəl
isimyok
isimyok

Şu telefonumu verin videosu çok iyiymiş nasıl görmedim lan

Ay əvvəl
Onur gülen
Onur gülen

Korkmayın günümüz teknolojisindeki robotlar bi emp ye bakar 😂😂

Ay əvvəl
osman soysal
osman soysal

Yaren Allah sana uzun ömür versin kardeşim

Ay əvvəl
YAVUZ AYAR
YAVUZ AYAR

O robotlar gerçek deil la sarısı gerçek sadece

Ay əvvəl
Sahra Gacaroğlu
Sahra Gacaroğlu

Orhan beybi❤💕

Ay əvvəl
İsmail Axmedov
İsmail Axmedov

Arka taraf yeşil perde bildiğin ...

Ay əvvəl
fnur
fnur

4:52 saniye ye bak

Ay əvvəl
Enes Yavuz
Enes Yavuz

lanet olsun böyle düzene. halkın dili

Ay əvvəl
Nagihan Ergenekon
Nagihan Ergenekon

İnsanlığın suçlarını teknolojiye robotlara atmayın 1. Dünya savaşını 2. Dünya savaşını robotlar çıkarmadı

Ay əvvəl
Zeynep Demirci
Zeynep Demirci

Anıl'ın bu tarzı bana İsmail Yk'yı hatırlattı jdjjdnsnsnnsnsns

Ay əvvəl
Kerem Erol
Kerem Erol

O saynop’u (sinop) pazarda deneyeceğim

Ay əvvəl
Ebrar Art
Ebrar Art

anıl kalp ya💜💜💜

Ay əvvəl
Mehmet B. Anıl
Mehmet B. Anıl

siz para kazanıosanız 1 lira bile allah belanızı versin kazanmıosanızda bu istekteyseniz yine aynı yazıklar olsub hepiniz parazitsininiz

Ay əvvəl
Furkan Saçlı
Furkan Saçlı

Yorumların %99'u: "Nobody, Really nobody, literally nobody, noone, somebody, someone". NEDENNNNN?! BU kahrolasıca akımın öncüsü kim? ://////////////////////////

Ay əvvəl
Qaraxan Həsənzadə
Qaraxan Həsənzadə

Abi gülmeme yarışı yapsana yaaa🖤.. Burak abi kralsın👑

Ay əvvəl
Dara Baybaş
Dara Baybaş

can karako 'nun saçlarını sıfıra vurma isteği çık aklımdan

Ay əvvəl
Nur
Nur

Anıl abiyi anime karakterine benzettim Çok ponçik duruyorxmdmx

Ay əvvəl
Sezin Tarhan
Sezin Tarhan

viral...en sevdiğim

Ay əvvəl
Mustafa Aygün
Mustafa Aygün

7:15 insan öleceği zaman içine doğarmış ALLAH RAHMET EYLESİN BATURAY REİS

Ay əvvəl
kim kai
kim kai

can'ı görünce ayılıp bayılan bn ☺️🥰😍😗😉😡😅🥺😡😆

Ay əvvəl
Zehra
Zehra

arka planı gerçek sanıyodum pü

Ay əvvəl
HİÇKİMSE
HİÇKİMSE

4:41 maşallah twerk atıyo :d F6F67F57X56F76T86GG6F66F

Ay əvvəl
Elif Barbaros
Elif Barbaros

tepkikolik ters tepki yapsın. tepki vermemeye çalışsın. çok zarar vallahi :))

Ay əvvəl
Leyla Qulya
Leyla Qulya

Anıl, Yaren, ve Canı ayakta alkışlıyorum

Ay əvvəl
Leyla Qulya
Leyla Qulya

Bende bu sene öyle hiss ediyorum Yaren. Bu sene ölecekmişim gibi hiss ediyorum

Ay əvvəl
Ayşe n.
Ayşe n.

Bu kanalı seyrederken Anıl ı hiç ciddiye alamıyordum, şimdi ise Anıllı videolarn daha eğlenceli olduğunu farkettim ha bir de karakoo var

Ay əvvəl
Tekerlek Kafa
Tekerlek Kafa

aya anılın çok samimiyetsiz geliyo gıcık geliyo

Ay əvvəl
Hatun Nacar
Hatun Nacar

Robotlarda aim lock varmış sjsjsjjs

Ay əvvəl
Hatun Nacar
Hatun Nacar

Sanki bu bölümde kameranın kalitesi değişimi sanki

Ay əvvəl
Hatun Nacar
Hatun Nacar

A AA a AA Orhan mı kafamıza taş yacak

Ay əvvəl
Hatun Nacar
Hatun Nacar

Bu arka plan baya iyiymiş bee

Ay əvvəl
OxyGeN
OxyGeN

İlk video çok iyi ya

Ay əvvəl
Devran Efe
Devran Efe

Gözde ayrıldı mı?

Ay əvvəl
Hakan Kabataş
Hakan Kabataş

5:26 dakı adam her kesın iç sesi vallaha

Ay əvvəl
ELİF TERZİOĞLU
ELİF TERZİOĞLU

Ron napiyon ya

Ay əvvəl
Burak YILDIZOĞLU
Burak YILDIZOĞLU

hayatımda tanıdığım en eylenceli kanal

Ay əvvəl
Betül Pirbudak
Betül Pirbudak

Anıl flört yapmış her videoda telefonda dhdndjf

Ay əvvəl
Doğukan d
Doğukan d

İlber hocanın muhabbetinin garipsenmesini anlamıyorum yurt dışında programlarda bi kadına denilmeyen kalmıyor yani kaldı ki abartılı bişey söylememiş

Ay əvvəl
M R S
M R S

Ilber hocanın yaptiginda her ne kadar bi sey olmasada bu yurtdışında ki tacizleri normallestirmez

Ay əvvəl
neriman shele01
neriman shele01

Orhan nasıl mülayim yaaa

Ay əvvəl
Berk Ünal
Berk Ünal

can karako boş adam

Ay əvvəl
Ayşenur Yılmaz
Ayşenur Yılmaz

2:51 bende aynen bu tepkiyi vermiştim

Ay əvvəl
Irem Dogan
Irem Dogan

Eski arka plan daha güzeldi. Böyle çok basit ve sıradan durmuş. Eskiye çevirin bari.

Ay əvvəl
Fatmanur Karagöz
Fatmanur Karagöz

7:12 Hayatım iyi gittiğinde düşündüğüm

Ay əvvəl
JOKER II
JOKER II

🤣🤣🤣

Ay əvvəl
ღ •Rose Chan#freeporcay• ღ
ღ •Rose Chan#freeporcay• ღ

4:21 ya ben biliodum başında burda bi yaşlı varsa güzel bi kız da varsa bide göğüs çatalı görünüyorsa kesin has çok güzel diyecegini biliodum ya dsmgafds, yaren abla bu arada hani sen görüon mu bilmiom ama burak abi bu yorumu görürsen yaen ablaya göster nolur zaten bu yıl kıyamet alameti olcakmış... ilk dedigim şey bu kıyamet olcagını duyunca ÖLEMEM ÇOK GENÇİM

Ay əvvəl
ღ •Rose Chan#freeporcay• ღ
ღ •Rose Chan#freeporcay• ღ

1:45 ben bu videoyu izledim instada 3:01 neğ! 6:06 benimde dedem bi skuter bulmuştu bana almıştı çok sevinmiştim ama o şimdi mis kokulu bir yerde

Ay əvvəl
ღ •Rose Chan#freeporcay• ღ
ღ •Rose Chan#freeporcay• ღ

1:33 loanding..... dsfndasmg foud

Ay əvvəl
cihangir aslan
cihangir aslan

A haber ; tepkikolikte neler oluyor ?

Ay əvvəl

İrəli

OCAK AYI VİRAL VİDEOLARINA TEPKİ!

17:50

Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz 183. Bölüm

2:3:45

Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz 183. Bölüm

Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz

Baxış 2,6M

Deniz Firudinli - Men Denizem (Orxan Lokbatanli)

3:38

Deniz Firudinli - Men Denizem (Orxan Lokbatanli)

Orxan Lokbatanli Official

Baxış 52K

ANTİK ÇAĞ YEMEKLERİNİ DENEDİK

26:10

Я себя знаю! Джиган х Азамат Мусагалиев

1:18:01

NİSAN - MAYIS VİRAL VİDEOLARINA TEPKİ

14:18

ACUN ILICALI'NIN EXXEN PLATFORMUNA TEPKİ!

31:39

ИНСТАСАМКА ПРОТИВ ВСЕХ

1:01:21

EYLÜL AYI VİRAL VİDEOLARA TEPKİ

15:42

Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz 183. Bölüm

2:3:45

Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz 183. Bölüm

Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz

Baxış 2,6M

Deniz Firudinli - Men Denizem (Orxan Lokbatanli)

3:38

Deniz Firudinli - Men Denizem (Orxan Lokbatanli)

Orxan Lokbatanli Official

Baxış 52K

KÖR CHALLENGE !!

12:58

KÖR CHALLENGE !!

Hidalgali

Baxış 139K

Villamın Terasına Dev Havuz Yaptım!

10:38

Villamın Terasına Dev Havuz Yaptım!

Uras Benlioğlu

Baxış 312K

Tahmin Eden Kazanır! (Dünya Kahvaltıları)

15:39